Η εταιρία μας προσφέρει άμεση τεχνική υποστήριξη χωρίς την παρουσία τεχνικού στο χώρο σας.
Πλέον, η τεχνολογία και το Internet μας επιτρέπει να διορθώσουμε πάρα πολλά προβλήματα του υπολογιστή σας, χωρίς καν να σας επισκεφτούμε στο χώρο σας.
Και εάν το πρόβλημα δεν λύνεται, θα επισκεφτούμε τον χώρο σας ώστε να το λύσουμε.
Τι είναι η απομακρυσμένη τεχνική υποστήριξη;
Τα πιο πολλά προβλήματα που παρουσιάζονται στους σημερινούς υπολογιστές εμφανίζονται συνήθως μετά την εγκατάσταση κάποιου προγράμματος ή συσκευής ή και ακόμα μετά την εγκατάσταση αναβαθμίσεων του λειτουργικού συστήματος του υπολογιστή μας, έχουν δηλαδή να κάνουν με το λογισμικό. Με τη σημερινή τεχνολογία μπορούμε να επιλύσουμε όλα σχεδόν τα προβλήματα λογισμικού (software) με service (τεχνική υποστήριξη υπολογιστών) εξ' αποστάσεως. Χωρίς να χρειαστεί η επίσκεψη κάποιου τεχνικού μας στο χώρο σας.
Χρησιμοποιώντας ένα δωρεάν ειδικό πρόγραμμα για απομακρυσμένη σύνδεση (remote connection), μπορείτε να μας δώσετε τον προσωρινό έλεγχο του υπολογιστή σας ώστε ένας τεχνικός μας να μπορεί να κάνει διάγνωση ή και επιδιόρθωση του προβλήματος στον υπολογιστή σας. Με τη διαδικασία αυτή και φυσικά με τη δική σας παρουσία μπορεί ο τεχνικός μας να πραγματοποιήσει όλες τις απαραίτητες ενέργειες στον υπολογιστή σας, σαν να ήταν στο χώρο σας.
Σχετικά με την ασφάλεια σας
Πολλοί πελάτες μέχρι να γνωρίσουν τη διαδικασία Remote Support (υποστήριξη εξ' αποστάσεως) είναι αρκετά επιφυλακτικοί γιατι φοβούνται μήπως διαρρεύσουν τα αρχεία τους ή μήπως ο τεχνικός θα μπορεί να ελέγχει ανα πάσα στιγμή τον υπολογιστή τους χωρίς την δική τους εξουσιοδότηση.
Διαβάστε παρακάτω γιατί η απομακρυσμένη τεχνική υποστήριξη είναι ασφαλέστερη από την φυσική παρουσία του τεχνικού στον χώρο σας.
- Τιπότα δεν εγκαθίστατε απο το πρόγραμμα απομακρυσμένης υποστήριξης στον υπολογιστή σας. Δηλαδή αν εσείς δεν εκτελέσετε το πρόγραμμα δεν υπάρχει τρόπος να συνδεθεί κανείς στον υπολογιστή σας.
- Ακόμα και αν εκτελέσετε το ειδικό πρόγραμμα, δεν μπορεί ο τεχνικός να συνδεθεί χωρίς του δώσετε τον τυχαίο κωδικό πρόσβασης (ο οποίος δημιουργείτε από το πρόγραμμα για το Remote Support κάθε φορά που εκτελείται). Ο κάθε κωδικός δημιουργείτε μόνο για μια συνεδρία και δίδεται από έσας στον τεχνικό μας.
- Καθ' όλη τη διάρκεια της συνδερίας τεχνικής υποστήριξης, οι κινήσεις του τεχνικού φαίνονται στην οθόνη του χρήστη και έτσι μπορεί να παρακολουθεί το τι γίνεται και φυσικά μπορεί να μάθει νέα πράγματα απο τη διαδικασία.
- Ανά πάσα στιγμή μπορεί ο πελάτης να διακόψει τη συνεδρία με το απλό πάτημα ενός κουμπιού.
- Η υποστήριξη εξ' αποστάσεως (remote support) δίνει πολύ μεγάλη ασφάλεια και άνεση στον πελάτη αφού μπορεί ο πελάτης να παρακολουθεί στην οθόνη του όλη την διαδικασία ώσπου o τεχνικός μας να λύσει το πρόβλημα του υπολογιστή του.
Πoια είναι τα προβλήματα που λύνονται με υποστήριξη εξ' αποστάσεως
- Εγκατάσταση προγραμμάτων και αναβαθμίσεων
- Ρύθμιση της ασφάλειας του ασύρματου δικτύου (Wireless Security)
- Αφαίρεση ιών από τον υπολογιστή σας (Virus, Spyware, Trojans) και εγκατάσταση προγραμμάτων ασφαλείας (Antivirus κλπ)
- Εγκατάσταση και ρύθμιση λογαριασμού e-mail (Outlook, Thunderbird, Yahoo, WindowsLive, Gmail)
- Εγκατάσταση διάφορων περιφερειακών όπως Εκτυπωτές, Scanner κλπ.
- Δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας (Backup)
- Βελτιστοποίηση της απόδοσης του υπολογιστή
Γιατί να επιλέξω την απομακρυσμένη υποστήριξη
- Είναι Άμεση: Ενας τεχνικός μπορεί άμεσα να ξεκινήσει απομακρυσμένη συνεδρία υποστήριξης κατόπιν αίτησης του πελάτη.
- Είναι φθηνότερη: Το κόστος της υποστήριξης εξ' αποστάσεως είναι περίπου το μισό από τη χρέωση που κάνει ο τεχνικός στο χώρο σας. Επειδή δεν χρειάζονται έξοδα μετακίνησης και χρόνος κίνησης από και προς την έδρα του πελάτη τα οποία ουσιαστικά τα πληρώνει ο πελάτης σε περίπτωση φυσικής παρουσίας τεχνικού στο χώρο του.
- Έχει εκπαιδευτικό χαρακτήρα: Ο πελάτης παρακολουθεί τις κινήσεις του τεχνικού, μαθαίνοντας παράλληλα τη διαδικασία αποκατάστασης του προβλήματος.
Εάν υπάρχουν προβλήματα που αφορούν ελαττωματικό υλικό καθώς και κάποια δύσκολα προβλήματα Software δεν μπορούν να επιλυθούν με τη χρήση της απομακρυσμένης τεχνικής υποστήριξης.
Πόσο θα κοστίσει η Απομακρυσμένη Τεχνική Υποστήριξη
Η χρεώση της τεχνικής υποστήριξης εξ' αποστάσεως γίνεται με την ώρα. Το ελάχιστο ποσό χρέωσης αντιστοιχεί σε μία ώρα. Αυτό σημαίνει πως αν ο τεχνικός παραμείνει συνδεδεμένος είτε μία ώρα για να επιλύσει το πρόβλημα στον υπολογιστή σας είτε 10 λεπτά θα χρεωθείτε το ελάχιστο ποσό χρέωσης πού είναι τα 60 λεπτά. Αν ο τεχνικός χρειαστεί 90 λεπτά για να επιλύσει το πρόβλημα τότε η χρέωση θα είναι για 120 λεπτά (2 ώρες τεχνικής απομακρυσμένης υποστήριξης).
Το κόστος απομακρυσμένης τεχνικής υποστήριξης πρέπει να προπληρωθεί.
- 60 λεπτά Απομακρυσμένης Τεχνικής Υποστήριξης : 20€
Πως μπορώ να έχω Απομακρυσμένη Τεχνική Υποστηρίξη
1Τηλεφωνήστε μας και περιγράψτε μας το πρόβλημα για να σας συμβουλέψουμε για το αν το πρόβλημα μπορεί να επιλυθεί με απομακρυσμένη τεχνική υποστήριξη ή με επίσκεψη τεχνικού στον χώρο σας ή τον δικό μας χώρο.
2Μπορείτε να κάνετε την πληρωμή για τις υπηρεσίες που χρειάζεστε παρακάτω:
Διάρκεια
Τιμή
Πληρωμή
1 ώρα
20€
2 ώρες
35€
3Κατεβάστε το πρόγραμμα απομακρυσμένης υποστηρίξης στον υπολογιστή σας. Αφού το εκτελέσετε καλέστε μας για να μας δώσετε τον ειδικό κωδικό αριθμό πρόσβασης που θα εμφανιστεί στην οθόνη του υπολογιστή σας εμείς αφού επαληθεύσουμε την πληρωμή σας θα ξεκινήσουμε την διαδικασία εντοπισμού και επιδιόρθωσης του τεχνικού προβλήματος.
Πρόγραμμα Απομακρυσμένης Υποστηρίξης
Κατεβάστε από εδώ το ειδικό πρόγραμμα για απομακρυσμένη υποστήριξη.