Η εταιρεία μας μπορεί να καλύψει τον κλάδο των δικηγόρων με πρόγραμμα διαχείρισης Δικηγορικού γραφείου αλλά συγχρόνως και με Λογιστικό πρόγραμμα για την παρακολούθηση του Βιβλίου Εσόδων - Εξόδων με αυτόματη υποβολή του Φ.Π.Α.
Πρόκειται για δύο αυτόνομα προγράμματα και παρακάτω σας αναφέρουμε τα κυριότερα χαρακτηριστικά τους.
Χαρακτηριστικά του προγράμματος οργάνωσης νομικών υπηρεσιών:
- Ευρετήριο υποθέσεων
- Οργάνωση υποθέσεων σε Φακέλους
- Ευρετήριο Επαφών (Πελάτες, Άλλη Πλευρά, Συνεργάτες, Δικηγόροι, Δικαστικοί Επιμελητές κλπ)
- Οργάνωση και διαχείριση των καθημερινών εργασιών και υποχρεώσεων
- Πορεία Υπόθεσης με όλες τις κινήσεις και εργασίες που έγιναν σε μια υπόθεση
- Ενσωματωμένο προσωπικό ημερολόγιο για κάθε δικηγόρο με σύνδεση με τις υποθέσεις και με υπενθυμίσεις
- Συνεργασία με το Microsoft Office
- Άμεση αναζήτηση οποιασδήποτε λέξης μέσα στα κείμενα σας ή τις καρτέλες Υποθέσεων
- Λεπτομερείς εκτυπώσεις πελατών, υποθέσεων, υποχρεώσεων κλπ
- Σύνδεση υποθέσεων με αρχεία mail, fax, εικόνες κλπ
- Λεπτομερής παρακολούθηση των οικονομικών ενός πελάτη με αυτόματη ενημέρωση από όλες τις υποθέσεις του
- Οργάνωση και διαχείριση υποδειγμάτων, εγγράφων και δικογράφων
- Διαχείριση οικονομικών δικαστικών επιμελητών σχετικά με τις επιδόσεις εγγράφων
- Δικαιώματα πρόσβασης ανά χρήστη ή ομάδα χρηστών
- Πρόγραμμα αντιγράφων ασφαλείας Backup
- Ψηφιακή υπογραφή εγγράφων (απαιτείται ψηφιακό πιστοποιητικό του δικηγόρου)
- Κλείδωμα εγγράφων με διάφορους τρόπους
- Έλεγχοι Τίτλων ακινήτων, πλειστηριασμών, προσημειώσεων
- Οργάνωση και Διαχείριση Νομολογίας - Νομοθεσίας
- Πρωτόκολλο εισερχομένων και εξερχόμενων εγγράφων με πλήρη στοιχεία
- Νομιμοποιήσεις, απαιτούμενα έγγραφα, δικαιολογητικά, υπενθύμιση λήξης ισχύος, προθεσμίες
- Διαχείριση Αξιογράφων
Το πρόγραμμα διατίθεται σε 2 εκδόσεις: Office και Professional ανάλογα με τα χαρακτηριστικά που παρέχει, με το Professional να είναι το πιο ολοκληρωμένο.
Ειδική Λογιστική Εφαρμογή της Epsilon Net για Δικηγόρους - Συμβολαιογράφους - Δικαστικούς Επιμελητές
Βασικά Χαρακτηριστικά του προγράμματος:
- Πλήρης διαχείριση Εσόδων - Εξόδων
- Έτοιμες (πρότυπες) εγγραφές των παραστατικών εξόδων - δαπανών ειδικά για δικηγορικά γραφεία (ενοίκια, ΔΕΗ, κινητά τηλ., συνδρομές, γραφική ύλη κλπ)
- Έτοιμες (πρότυπες) εγγραφές καταχώρησης αμοιβών των Δικηγόρων (παραστάσεις, συμβόλαια, αξωδικαστικές ενέργειες κλπ)
- Αυτόματος υπολογισμός, εκτύπωση και αυτόματη υποβολή των δηλώσεων ΦΠΑ
- Αυτόματος υπολογισμός και συμλήρωση των συγκεντρωτικών καταστάσεων
- Υπολογισμός του βιβλίου Εσόδων - Εξόδων
Η BratNet είναι δίπλα σας για να σας βοηθήσει να βρείτε την καλύτερη λύση για την επιχείρηση σας. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά στο 2310 9894645 ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας που θα βρείτε εδώ.